Nagy Ponty Horgász
Gyékényes

Minden egy helyen!

Nevesített horgászhelyek

• Horgásztanya A – B – C szektor, partról, stégről bedobós módszerrel történő horgászat
  • Csónakból történő horgászat
  • Nyugalmi terület
  • Bánya üzemi terület, TARTÓZKODNI TILOS!
  • Bojlis, behúzós módszer csak nevesített helyről
  • Nyaralóhoz rendelt nevesített helyről bojlizás
  • Dobási irányok

Történetünk

A Gyékényes és Környéke Horgász- és Szabadidő Egyesület

Küldetésünk, hogy Gyékényes környéke és Somogy megye fejlődéséhez, az itt élők életfeltételeinek, életminőségének javításához segítséget nyújtsunk az egyesületben végzett társadalmi szerepvállalásunk által.

Ennek érdekében kiemelt figyelmet fordítunk az egészséges életmódra nevelésre, a szabadidő kulturált eltöltésének a biztosítására, a horgászat, a versenyhorgászat, horgászsport népszerűsítésére és fejlesztésére, az egyesületi tagság horgászérdekeinek képviseletére és védelmére, valamint a kedvező horgászlehetőségek megteremtésének elősegítésére, a tagság igény szerinti ellátására a horgászathoz szükséges okmányokkal, a horgászoknak, a horgász erkölcs és etika írott és íratlan szabályainak betartására és betartatására szolgáló ismeretek közreadására, a természet védelmére, kiemelten a horgászvíz és az abban található élővilág, valamint a vízpart tisztaságának megóvására.

Tevékenyen fellépünk a károkozókkal szemben.

Ponty Rád vártunk!

Sikertörténetek

sikerörténet #1

Gyékényesre Kápolna Laci barátomhoz látogattam el néhány hete pár napra egy közös pecára. A Magic Maggot bojli palettáról a kolbászos és csípős májas bojlikkal horgásztam. A víz elég érdekes arcát mutatta, ugyanis a túra alatt több mint 60db 2-5kg körüli kis pontyot fogtunk. Volt olyan nap, hogy 40-50 percenként szólt a kapásjelző. Ennek ellenére sikerült horogra csalni egy szép 10kg feletti pikkelyest is.- mesélte el Peti József horgásztúrájuk történetét.

sikerörténet #2

Az elmúlt hétvégén egy 48 órás rapid horgászaton vettem részt! Pénteken érkeztem dél előtt nem sokkal! Gyors össze szerelést hosszan tartó helykeresés követte! Délután 3 órára a szerelékek is a helyükre kerültek! AS baits csapat tagja ként csalizásra és etetésre is csak bojlit használtam! Ez egyik botomon AS baits Slink a másikon Loco használtam! Szombat reggel 8 óra előtt el is sült a Slink! 8,20kg- os pontyot sikerült horogra csalni!

sikerörténet #3

Eléggé emlékezetes hétvége marad számomra, mivel megfogtam életem legnagyobb Koi pontyat. Egy rövid kis ismertetővel szemléltetem miért is olyan érdekes ez a különleges hal megfogása. A gyékényesi kotró tó egy 400 hektáros bányató rengeteg púppal és törésekkel (úgy kell elképzelni, mint egy tojástálcát). Itt kell kiválasztani, melyik helyre, melyik oldalra milyen mélységben kell elhelyezni a csalinkat. Ezért is nehéz egy hal megfogása. A 1970-es évek óta van telepítve a víz így az évek során belekerülhettek a haltelepítésekkel ilyen különleges halak.