Támogatók, együttműködő partnerek

1. WCCG Winter Carp Cup HORGÁSZVERSENY támogatók

A SATUR BAITS Kft. magánszemélyek tulajdonában lévő horgászati csalikat és folyékony kiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalkozás.
Az általuk elállított anyagok mind úgy lettek beltartalmilag optimalizálva, hogy a sikerélmény garantálása mellett is biztosított legyen a vizek minőségének védelme és a halak egészségi állapotának őrzése.
Vevőik elégedettsége a kimagasló minőségű termékek gyártásának, a határidők pontos betartásának, az irányító csapat rugalmas gondolkodásának, valamint a piaci igények folyamatos nyomon követésének köszönhető.
Nagy hangsúlyt fektetnek a versenyhorgászok minden igényét kielégítő termékek fogósságára.
Hamarosan egy új termékcsaláddal ismerkedhettek meg, melyet igyekeztek az évek alatt úgy kifejleszteni, hogy az a lehető legnagyobb mértékben megállja a helyét bármilyen versenykörülmények közt.
Hamarosan részletesen is megismerkedhettek velük.
A termékről bővebben, hogy mi is az a plussz ami garantálja az élményt hamarosan az oldalunkon is olvashattok.

Amennyiben kíváncsiak vagytok kövessétek őket.

Facebook: SATUR BAITS
Webshop: https://saturbaits.hu/

Szeretnénk bemutatni a Don Carp Baits csapatát. Egy olyan szenvedélyes csapatot, amely a horgászok számára kiváló minőségű csalik gyártásával foglalkozik. A Don Carp Baits 2019-ben egy izgalmas tulajdonosváltáson ment keresztül, amelynek eredményeként a márka egy új lendületet kapott, és olyan innovatív termékeket kezdett el kínálni, amelyek még inkább kielégítik a horgászok igényeit.

Az új tulajdonosi csapat elkötelezett abban, hogy a Don Carp Baits továbbra is a horgászok legjobb barátja legyen a vízparton. A termékek tervezése és gyártása során kiemelt figyelmet fordítanak a minőségre és a fenntarthatóságra. Az ökológiai szempontoknak való megfelelés és a természet tisztelete fontos számukra.

A Don Carp Baits márka sikere nemcsak hazájában, hanem Szlovákiában is egyre inkább terjed. A szlovákiai forgalmazó gondoskodik arról, hogy a helyi horgászok is hozzáférjenek a Don Carp Baits termékeihez, és élvezhessék a cég által kínált minőséget és megbízhatóságot.

A Don Carp Baits csapata elkötelezett abban, hogy továbbra is fejlődjön, és hogy a horgászok számára olyan termékeket kínáljon, amelyek segítenek nekik még sikeresebbé és élvezetesebbé tenni a horgászatot. Bízunk benne, hogy a jövőben is megbízhatnak bennünk, és hogy csalijainkkal hozzájárulhatunk a horgászélményükhöz.

Üdvözlettel:DonCarBaits Team

Az MTC Baits 16 éves múltra tekint vissza, Nyugat-Európa egyik jelentős csaligyártójaként vagyunk jelen most már a magyar piacon is. Szlogenünk, miszerint “A minőség nem egy cél, hanem az üzletpolitikánk alapja!” hűen tükrözni, hogy a minőség nálunk mindenek felett van. Folyamatosan a legmagasabb elvárásoknak is megfelelő eredeti Holland alapanyagokkal dolgozunk, értékesítési és ellátási rendszerünk garantálja, hogy vásárlóink mindig friss termékeket vehessenek kézbe. Célunk, hogy a magyar horgászok is megismerjék termékeinket, kiváló minőségű és széles kínálatunk segítségével megfoghassák álmaik halát!

Csapatunk tapasztalt horgászokból áll, akik tudják, hogy a kiváló csali önmagában nem elegendő, kell a jó helyzetfelismerés és a kitartás is. Bemutatkozó kisfilmünk premierje november 10-én, 20.00-kor látható majd a Fishing&Hunting csatornán, illetve megtaláltok bennünket a Facebookon, illetve a www.mtcbaits.hu-n keresztül is!

A verseny egyik szponzoraként bízunk benne, hogy egy nagy sikerű sorozat veszi kezdetét, és a következő években is szerencsét próbálhatunk majd a megmérettetésen. Minden csapatnak jó versenyzést kívánunk!

Szeretnénk bemutatni a Batmonkey csapatát, Mikolvics Krisztiánt, Kovács Jánost, és Torhosi András-ból áll. Mind a hárman horgászat szerelmesei vagyunk és kergetjük sokfelé a halakat, természetesen Gyékényesen is. Különböző csalikat használunk, de ez egyikünknek se okoz problémát, inkább előnyt jelent, más-más csalik által kínált előnyök miatt. Megosztanánk veletek pár képet a fogott halainkról és arról, hogy indult a BatMonkey Power útjára.

Batmonkey power! Több mint energia!

Hogy mi lesz ha a horgászat, a porckorongsérv és a technológia találkozik? Megszületik a Batmonkey Power! A később megálmodott üzletet egy egyszerű probléma indította útjának. Adott volt egy horgász és az ő porckorongsérve. Mivel mindig imádtam a behúzós horgászatot, nagy bajba kerültem, amikor kialakult porckorong sérvem miatt nem tudtam sem evezni, sem 40 kg-os munkaakkumulátorokat a csónakba emelni. Ekkor az a gondolat kezdett motoszkálni bennem, milyen jó is lenne, ha egy könnyű akksival tudnék hosszú-hosszú utat megtenni a vízen. Ezt az elsőre elképzelhetetlennek tűnő dolgot elkezdtem körül járni technológiai oldalról, pusztán kíváncsiságból. Ekkor futottam bele először a LiFePo4-be mint fogalom. Mindig érdekeltek az újdonságok, ezért beszereztem az első LiFePo4 akksim. Mondanom sem kell, már ez utca hosszal verte az eddig használt akkukat. Mivel minden téren maximalista vagyok, ezért itt nem álltam meg. Azt akartam, hogy ne csak egy jó akksim legyen. Legyen nekem a legjobb akksim. 4 év folyamatos kísérletezés után eljött a pillanat amikor azt mondhattam, ez igen. Egy olyan technika volt a kezemben, amit meg kellett mutatnom másoknak is. Minőségi cellákból összerakott, maximálisan megbízható, többszörösen tesztelt kiváló termék, amin saját beállításaim futottak. Ezt követően egyre többen és többen próbálták ki az ekkor már Batmonkey névre keresztelt energiahordozókat. Horgász berkekben hamar terjedt a híre, hogy itt van egy srác egy kiváló termékkel, amit ki is lehet bérelni. A bérlések száma hamar megszaporodott. A horgászvilág számos ismert alakja nyúzta az akkumulátorokat és mind hatalmas mosollyal az arcukon mesélték, amit tapasztaltak. „Mintha egy új motor került volna a csónakra” – mondták. Ez a mondat gondolkodóba ejtett. Mi lenne ha készítenénk egy olyan, extrém akkumulátort és egy motort….. na de ne rohanjunk ennyire előre. Legyen meglepetés, mit is tartogat még a Batmonkey csapata.

Mi a Sirály Horgászbolt & Webáruháznál minden nap azon dolgozunk, hogy a bojlis és feeder horgászok kedvében járjunk termékkínálatunkkal, segítőkész kiszolgálással és szuper árakkal. Működésünket 2020 év végén kezdtük webáruházként de nem sokkal később, 2022-ben megnyitottuk pécsi üzletünket is, amit azóta is folyamatosan fejlesztünk. A prémium horgászcikkek mellett nagy hangsúlyt fektetünk a kiemelkedő ár-érték arányú termékek felkutatására is, hiszen mi is horgászok vagyunk, tudjuk, hogy mire van szükség a vízparton.